Business Development Manager

25 lipca 2024
Aplikuj do nas

Szczegóły

Lokalizacja

Gdynia

Specjalizacja

Sprzedaż

Technologia

MS Office

Tryb pracy

praca hybrydowa

Wymiar pracy

pełny etat

Rodzaj umowy

kontrakt b2b

Pracodawca

Klient: polski integrator, który projektuje i wdraża nowoczesne rozwiązania ICT. Wspiera organizację z różnych branż, oferując usługi z zakresu technologii optycznych, zasilania gwarantowanego, cyberbezpieczeństwa, infrastruktury IT oraz sieci IP.

Stanowisko: Business Development Manager

Lokalizacja biura: Gdynia.

Zespół: 2 osoby na równoległych stanowiskach.

Zakres obowiązków

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
  • Identyfikowanie nowych możliwości rynkowych i generowanie leadów sprzedażowych.
  • Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.
  • Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie kontraktów.
  • Monitorowanie rynku i analizowanie działań konkurencji.
  • Raportowanie wyników sprzedaży i postępów w realizacji celów. 

Wymagania

 

  • Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B, preferowane w branży IT/ICT
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w sprzedaży do sektora publicznego/znajomość prawa zamówień publicznych.
  • Znajomość zagadnień związanych z sieciami IP.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Silna orientacja na wyniki, determinacja w realizacji celów. 
  • Znajomość narzędzi CRM i MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych (praca mobilna na terenie całego kraju).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie biznesu, marketingu lub technologii. 

Firma oferuje

  • Umowę B2B z atrakcyjnym wynagrodzeniem podstawowym oraz system premiowy.
  • Samochód służbowy. 
  • Wdrożenie i szkolenie z zakresu wspieranych technologii.
  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego. 
  • Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną PZU, kartę Multisport.
  • praca mobilna/hybrydowa – w zależności od ilości wyjazdów do klientów i miejsca zamieszkania (w miarę możliwości 1 raz w tygodniu lub co 2/3 tygodnie).

Aplikuj do nas

    Załącz CV

    Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław, Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz się kontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem [email protected] lub listownie na adres korespondencyjny IFIRMA SA.
    Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych, w szczególności poprzez ocenę Twoich kwalifikacji i umiejętności i przedstawienie Twojej kandydatury potencjalnemu pracodawcy. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych będzie udzielona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Twoje dane możemy także przetwarzać w celach związanych z rozstrzyganiem sporów, rozpatrywaniem skarg i prowadzeniem postępowań prawnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz innych celach związanych z prowadzeniem procesów rekrutacyjnych opisanych szczegółowo w Polityce Prywatności dla Kandydatów. Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, również w zakresie poszczególnych form kontaktu z Tobą. Posiadasz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, celem skorzystania z możliwości ochrony przewidzianej przez prawo. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności dla Kandydatów
    Czytaj więcej
    Aplikuj do nas