Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego (L1)

20 maja 2024
Aplikuj do nas

Szczegóły

Tryb pracy

praca hybrydowa

Wymiar pracy

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Pracodawca

Dla naszego klienta, firmy consultingowej, świadczącej usługi IT dla wiodących europejskich firm z branży bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej – poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (L1)

Miejsce pracy: Wrocław (hybrydowo)

Opis projektu
Obsługa klienta z branży finansowej z siedzibą w Monachium, Luksemburgu i Szwajcarii. Świadczenie usług w zakresie wsparcia IT w trybie zdalnym (głównie 1st level) oraz stacjonarnym w siedzibie klienta przez zespół w Monachium. Praca w zespole Support Team: Team Lead, Specjalista oraz junior.

Zakres obowiązków

• Obsługa klienta w zakresie 1 lini wsparcia, obsługa zagranicznych klientów (telefon, system ticketowy)
• Przyjmowanie zgłoszeń
• Ustalanie priorytetów zgłoszeń i przekierowywanie do 2nd lub/i 3nd level support
• Rozwiązywanie najczęstrzych, prostych problemów według instrukcji
• Uzupełnianie, rozbudowywanie instrukcji (FAQ)
• Tworzenie i śledzenie ticketów w systemie
• Monitoring systemów
• Tworzenie dokumentacji
• On- boarding i off- borading techniczny użytkowników (m.in. zarządzanie w Active Directory)

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne związane z IT
  • Minimum  6 miesięcy doświadczenia w 1st level support lub na podobnym stanowisku (service desk, technical/IT support)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Outlook (umiejętność konfiguracji konta, tworzenie i administrowanie skrzynkami współdzielonymi)
  •   Praktyczna znajomość systemu Windows (doświadczenie z instalacją aktualizacji, reinstalacją systemu, zaawansowanymi ustawieniami systemu, korzystaniem z rejestru zdarzeń (event log)) – podstawowe połączenia sieciowe (znajomość protokołów TCP, IP,
  • Umiejętność podstawowej konfiguracji routera i rozwiązywania problemów z routerem) Znajomość budowy komputera – doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem biurowym (laptopy, drukarki, kopiarki, skanery itp
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2), praca wyłącznie w języku angielskim.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym: 8:00-16:00 i 11:00-19:00 (obecnie średnio 3 zmiany popołudniowe w tygodniu)
  • Komunikatywność, otwartość, samodzielność

Mile widziane:
• znajomość usług Microsoft 365 (exchange on-line, admin center) oraz Active Directory czy VPN

Firma oferuje

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Forma pracy hybrydowej (raz w tygodniu w biurze we Wrocławiu)
• Budżet szkoleniowy
• Pakiet relokacyjny
• Prywatna opieka medyczna Luxmed
• Karta Multisport
• Ubezpieczenie grupowe PZU,
• Zajęcia językowe (angielski, niemiecki)

Aplikuj do nas

    Załącz CV

    Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław, Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz się kontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem [email protected] lub listownie na adres korespondencyjny IFIRMA SA.
    Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych, w szczególności poprzez ocenę Twoich kwalifikacji i umiejętności i przedstawienie Twojej kandydatury potencjalnemu pracodawcy. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych będzie udzielona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Twoje dane możemy także przetwarzać w celach związanych z rozstrzyganiem sporów, rozpatrywaniem skarg i prowadzeniem postępowań prawnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz innych celach związanych z prowadzeniem procesów rekrutacyjnych opisanych szczegółowo w Polityce Prywatności dla Kandydatów. Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, również w zakresie poszczególnych form kontaktu z Tobą. Posiadasz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, celem skorzystania z możliwości ochrony przewidzianej przez prawo. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności dla Kandydatów
    Czytaj więcej
    Aplikuj do nas