Dobra i skuteczna rekrutacja – zasady, o których warto pamiętać

Podczas naszego ponad 25-letniego doświadczenia na rynku wspólnie wypracowaliśmy i doszlifowaliśmy do perfekcji szereg dobrych praktyk rekrutacyjnych. Zasady, które stosujemy prowadzą nasz zespół do imponujących wyników i mistrzowskiej skuteczności 🏆

1. Dokładne zbieranie wymagań – Od tego zaczynamy przyjęcie każdego zlecenia rekrutacyjnego. Chcemy łączyć naszych klientów ze specjalistami, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie i umiejętności techniczne oraz wpasowują się w kulturę organizacyjną firmy. Wiemy też, co jest ważne dla naszych kandydatów i na początkowym etapie skrupulatnie gromadzimy kluczowe informacje dotyczące współpracy.

2. Staranne i kompleksowe przedstawienie oferty – Wiemy, jak ważne jest tworzenie ogłoszeń w sposób klarowny i precyzyjny. Podczas rozmowy przedstawiamy kandydatom jak najpełniejszy obraz firmy i stanowiska oraz promujemy korzyści, jakie oferuje pracodawca. Kiedy oczekiwania, wartości i cele są zgodne – tworzy się dopasowanie doskonałe.

3. Kreatywne wykorzystanie narzędzi rekrutacyjnych – Linkedin to ogromna skarbnica talentów, ale nie ograniczamy się do jednego źródła. Potężna baza kontaktów, grupy i fora programistyczne, utrzymywanie długotrwałych relacji – nasze wszechstronne metody sprawiają, że jesteśmy ekspertami w docieraniu do najlepszych specjalistów.

4. Skrupulatna analiza CV i rzetelne rozmowy kwalifikacyjne – Ponieważ dobrze znamy priorytety firm, dla których rekrutujemy – wiemy jak i o co pytać. Starannie oceniamy aplikacje, a oprócz weryfikacji umiejętności technicznych bierzemy pod uwagę umiejętności miękkie – dobra komunikacja, gra zespołowa, pasja i zaangażowanie – wiemy, że te czynniki stanowią drugą połowę sukcesu!

5. Komunikacja jest dla nas najważniejsza! – Od pierwszego kontaktu aż po udzielenie końcowego feedbacku – utrzymujemy z kandydatami regularny kontakt. Stawiamy na otwartość i transparentność. Dobre relacje z kandydatami są ważne zarówno dla ich zaangażowania w proces, jak i dla utrzymania pozytywnego wizerunku naszego klienta. A naszym zadaniem jest wspieranie firm w budowaniu pozytywnego candidate experience na każdym kroku procesu rekrutacyjnego 😊

Publikacje zamieszczone na stronach ifirma.pl służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Wszystkie zamieszczone treści (artykuły, podstrony, wpisy, analizy) są wyrazem osobistych poglądów ich autora/ów. Żadna informacja nie stanowi wykładni prawa, porady ani opinii podatkowej czy prawnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 i art. 31 ustawy o doradztwie podatkowym oraz nie powinna stanowić podstawy przy podejmowaniu decyzji biznesowych lub podatkowych.

IFIRMA zastrzega sobie prawo do zmiany treści poszczególnych artykułów i wpisów, w szczególności w sytuacji zmiany prawa, orzecznictwa oraz praktyki organów administracji. Treści prezentowane na łamach witryny są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie, przetwarzanie, publikowanie oraz wykorzystywanie (w całości lub w części) bez zgody ich autora/ów jest zabronione oraz stanowi naruszenie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.