Najczęstsze pytania naszych klientów – poznajcie nasze odpowiedzi!
Wielokrotnie pytacie nas o szczegóły i korzyści związane ze współpracą z nami. Tego jest tak wiele, że jeden post to za mało, żeby opisać wszystko – spotkanie przy kawie i ciastku byłoby lepsze 😉 Ale od czegoś trzeba zacząć więc dzielimy się z Wami najczęstszymi pytaniami naszych klientów i naszymi na nie odpowiedziami – poznajcie nas w pigułce!
⏳ Jak szybko jesteście w stanie dostarczyć kandydata?
Szybko, bardzo szybko! Konkretniej – pierwsze CV dopasowanych kandydatów przedstawiamy w ciągu 3-5 dni roboczych. Jasne, że są sytuacje, że już kolejnego dnia od ruszenia z rekrutacją na dane stanowisko będziemy w stanie podesłać świetne CV – bo tak się bardzo często zdarza – procesy się powielają, są podobne, kontakt z wieloma kandydatami jest stały.
Zdarzają się też takie procesy, gdzie na CV trzeba poczekać 4 czy 5 dni – raczej tyle czasu nam wystarcza nawet przy najbardziej skomplikowanych procesach na wysokim seniority. Ale konkretyzując – porządne narzędzia pracy, ogromna baza kandydatów i nasze know how pozwalają właśnie na tak szybkie działanie.
🤔 Co w przypadku kiedy kandydat się zwolni lub nie spełni naszych oczekiwań?
Każdy kandydat jest objęty 3 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Jeżeli zatrudniony kandydat zrezygnuje ze współpracy lub nie spełni Waszych oczekiwań będziemy działać jak najszybciej, aby znaleźć innego kandydata na jego miejsce – bez żadnych dodatkowych kosztów. I najważniejsze – każdy proces gwarancyjny musi również zakończyć się sukcesem – o to możecie być spokojni.
📚 Czy ilość rekomendacji jest ograniczona?
Nie! Ale przecież nie o ilość a o jakość zawsze chodzi, a my w dodatku łączymy oba te współczynniki i przedstawiamy dopasowanych do stanowiska kandydatów w takiej liczbie, w jakiej to jest w danej sytuacji i rekrutacji możliwe i wymagane. Nie ma ograniczeń, jest fokus na dopasowanie.
🤑 Ile to wszystko kosztuje?
Tutaj odpowiemy „po polsku” – dogadamy się 😉I nie będzie to żaden nietakt, bo rozliczamy się na podstawie success fee, czyli wystawiamy fakturę po rozpoczęciu pracy przez kandydata zatrudnionego u klienta. Bez żadnych wcześniejszych opłat. Poziom success fee ustalamy na poziomie wspólnych rozmów, analizy potrzeb rekrutacyjnych, wolumenu zleconych rekrutacji, możliwości klienta, naszych możliwości – jest to poziom między 13% a 17 % rocznego wynagrodzenia kandydata.
Są też przypadki, gdzie umawiamy się z klientem na rozliczenia na podstawie fixed price, czyli stała opłata za każdego zatrudnionego kandydata ustalona na poziomie wspólnych analiz i rozmów. Elastyczność – to nasz wielki atut, więc jeszcze raz: na pewno się dogadamy, tylko nam zaufajcie!
Pozostałe Newsy
Szkolenie techniczne z Rekrutend – cykliczne podnoszenie kompetencji
Power Media – Twój partner w profesjonalnym outsourcingu IT!
Publikacje zamieszczone na stronach ifirma.pl służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Wszystkie zamieszczone treści (artykuły, podstrony, wpisy, analizy) są wyrazem osobistych poglądów ich autora/ów. Żadna informacja nie stanowi wykładni prawa, porady ani opinii podatkowej czy prawnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 i art. 31 ustawy o doradztwie podatkowym oraz nie powinna stanowić podstawy przy podejmowaniu decyzji biznesowych lub podatkowych.
IFIRMA zastrzega sobie prawo do zmiany treści poszczególnych artykułów i wpisów, w szczególności w sytuacji zmiany prawa, orzecznictwa oraz praktyki organów administracji. Treści prezentowane na łamach witryny są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie, przetwarzanie, publikowanie oraz wykorzystywanie (w całości lub w części) bez zgody ich autora/ów jest zabronione oraz stanowi naruszenie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.